Halv åtta hos mig....

Alltså helt seriöst vad han är rolig han som är talaren i programmet! Eller är det bara jag som har en jävla dålig humor!? Jag gillar ju matlagningsprogram i alla möjliga varianter, men än del är bättre än andra så är det bara! Jag kan tycka att denna form av program när vanliga ”svenssons” lagar mat och ger varann poäng för bästa maten är underhållande. Jag brukar få sällskap av min äldsta grabb när detta program går. Snart 10 år och sitter jätte gärna med mig i soffan och ser på matlagning!

Kanske får jag en kok i familjen!?!?!? // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anka

Jepp Helge Skoog is tha shit :)

2010-04-07 @ 21:28:10
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0