Ingen kan bli mer glad än jag!?

Eller kan man bli super size glad för ett par begangnade skor?!

Här om dagen kom Anders "Norsken" Dahl med sina avdankade Gettagrip kängor! Killes som dem även kallades eller kanske tom kallas?!?!

Sist Anders var härpå en kaffe för att snacka skit och umgås med Niklas så pratade vi om hur mkt jag saknade mina Gettagrip kängor. Det var kärlek mellan mig och dem skorna. Jag hade även ett par Dr Martens men jag gick i både dessa skor så det fanns snart ingen sula kvar.
Då säger Anders...
-Men Maria jag har ett par avdankade Killers hemma i min hall som jag inte använder för dem är för låga. (iskaftet)
-Oj är det sant!!!
-Ja du kan få dem...dem är en anning slitna och dem lär nog putsas upp en del men dem är dina nästa gång jag kommer!!

FUCK I BLAND MÅSTE MAN HA TUREN MED SIG!!!!

Vem fan bryr sig om mode, det är sällan jag gör det...eller nästan aldrig. Jag klär mig i det som är snyggt (det jag tycker är det snygga) och sedan har jag aldrig brytt mig om andra.
Eller!??! Bryr man sig undermedvetet om vad andra tycker!?
NEJ inte jag... inte när det gäller skor.

Så idag ska jag ut och fingå i mina "nya" Killers och jag ska ta dem till pappa (återigen min underbara pappa) så dem blir svartare och glänser!!

TACK ANDERS!!

Vill medela för er som inte vet så avskydde Anders mig en gång i tiden. Jag var inte så förtjust i honom heller... Men idag har vi lärt oss att dela på vårt gemensamma intresse!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var så kul att se dig när jag lämnade vagnen.

Tack för kommentaren, blir superglad..

Vi måste väl se till att vi kan ses ordentligt snart igen..

kram

2010-04-04 @ 09:19:06
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0