Jag är kär....

Jag är ju DC freeeek så det bara svänger om det men jag kan inte låta bli att inte köpa DC skor så är det bara. DC rockar så hårt så jag tror jag skippar alla andra skor i hela världen är det grönt för dig eller???

Jag införskaffade mig återigen ett par DC shoes lixom!! Denna gång grymt snygga så man nästan måste kyssa dem varje gång man tar av och på dem…

Jag hittade dock två andra jag så gärna skulle vilja ha. Men jag kan inte köpa allt jag hittar i DC har jag förstått nu när jag har fyra gangster grabbar att handla till med. Å det blir ju inte så där super billigt då äldsta gangstern av dem med gillar DC… Nästa år är det bäst jag passar mig för då kan han nog ta alla mina skor. Jag är ju allt från 36 till 38 nu förtiden beroende på vad det är för dojja från DC.

JAG ÄR KÄR I MINA SKOR….  // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0