Jaha sjukstugan rockar vidare....

fast så sjuka som i sjuk är vi ju inte... Eller Jojje var det...Lite scary är ju det iaf!!
Men som sagt Fucking jävla pollen säsongen är här.. Snoren rinner som bara den och här tas astmamedicin för fulla muggar.
11:30 hade jag läkartid till barnen hos familjeläkaren. Öron, ögon, näsa och mun och mage blev kollat på alla.

Alle: Airomir vid behov samt pulmicort morgon och kväll. Samt allergimedicin...
Chribba: Airomir var tredje timme och Pulmicort tre gånger om dagen
Jojje: Inhaleras vid behov....Men schary shit ungen hade dubbelsidig öroninflamation. Fatta...hmmm doktorn undrade om han vart annorlunda eller tagit sig åt öronen... NOPP!! Å den hade vart där ett tag vad han såg... Spännande unge man har!!
Zeb har ju högsta dosen av allt så hans allergiläkare pratade jag med i telen i morse. Sedan har vi ju tid till alla kidsen så då får vi se... Om något ska göras mer...finns inte så mkt mer än härda ut stormen!!

Så vi åkte hem inhalerade och sedan gick vi ut...Med medicin i väskan och näsdukar i högsta hugg!!


Å tror ni inte att sandborttagnings SÖREN kom...barnen tyckte det var spännande och låg på rad och tittade... Å jag nös en miljon gånger!!!

Alexander fick jag inhalera.... efter att Sören hade vattnat och skurat klart våran fina gård!!
  // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0