Jonathan var på Motorisk bedömning idag!!

Han fick inte så där jätte höga poäng som jag som mamma hade hoppats... 88 uppgifter skulle klaras. Iof så har man enda tills man ä 5 år på sig att fixa alla dessa 88 uppgifter. Men jag hade nog förväntat mig lite mer action från min snart 2 åring. Jag är ABSOLUT inte missnöjd!! Jag är snarare STOLT som en TUPP att han faktiskt fixade det.
I en och halv timme så filmade dem honom och hans övningar. Dem filmade nog mig med för han är ju trots allt lite svårflörtad våran kära Jojje... Men det gick bra. Han sparkade boll. Klättrade och kröp...Gick i trappor dock på sitt eget vis, upp och ner. Letade, satt, rullade, gick, hoppade ja säg vad han inte försökte att göra. Tur att han är envis för han ger sig ju inte om han verkligen börjar med något. Men då ska man få honom att börja med det oxå...det är inte det lättaste.
(bild från sommaren 08)
Men som sagt han kämpade på där i 1½ timme medans Storebror Alexander lekte med leksaker i korridoren. Han är med super duktig. Som faktiskt fixade att leka utanför rummet i 1½ timme. Han var med oss i trappen och gick han med... Ibland rockar mina barn så bäst!!
Zebastian var hemma med Morfar och Christian. Pappa fixade lite lister på golvet och Zeb hade gett Chrisitan mat och när jag kom hem sov han... Duktiga barn!!
Stolt mamma (för man får skyrta om sina egna barn i sin egen blogg) // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

hehe de där med att gå i trappor skulle nog inte Elliot få "godkänt" på.. ;D

2010-04-09 @ 18:46:13
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart man får skryta över sina barn,,, <3

2010-04-09 @ 22:06:39
URL: http://sixfel.blogg.se/
Postat av: Jessica Björklund

Du sak vara stolt gumman...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0