KÖRSLAGET...

kanske ett kärringprogram eller är det detta man kallar svensk underhållning för hemma sittande familjer, singlar och par??

Jag brukar ju inte titta på Körslaget men i kväll gör jag det.

Min personliga favvo är ju Kalle Moreaus . NU vet jag ju inte så mkt om hur bra han är i KÖRSLAGET eller hans kör…eller jag har ju lyssnat. Å jag gillar det!

Deras visa var helt klart bäst. Kanske för att denna visa är en av mina visor jag själv går och nynnar på här hemma ibland. Jag kan nog säga att jag tyckte dem var så underbart bra…

Men nu då?? Är jag olojal min hemma ort om jag ringer på Moreaus!? Eller kanske jag ska lösa det med att ringa på båda…. ?!?


//MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Elliot håller på Kalle han med.. Han blir lika glad varje gång han går vidare..



Allt bra annars?

Kram

2010-04-19 @ 11:57:18
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0