Lite bilder från min dag igår...

Jag bara lägger in lixom har inget egentligen att skriva mer om igår än jag redan gjort...förutom att jag fick globen biljetter av min sambo till sommaren. Barnlediga två dygn och jag längtar för vi har verkligen inte vart ensam från våra barn och GJORT något bara VI på....AS länge!! En flaska rödvin och rödarosor....

       

Zebastians hade sina kompisar hos oss så vi slog på stort och åt pizza. Egentligen skulle vi göra hemma gjord pizza men det var ingen som hade ork till det. Vi tog oss iaf ner till Pizzerian för att köpa...

    
Jonathan våran feffaroni kung!!! Han äter och äter och vill ha allas gröna paprikor (som Alle säger)
Ja han tycker ju om så... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0