Maria Maria

hur skön är hon inte då Maria Montazami!! Jag hann ju inte med att kolla hollywoodfruar denna vecka så jag kollade på tv.3 play. Å hon är ju bara så härlig...Jag ska sno lite av hennes personlighet och göra till min egen. Hon är bara sååååå skön... jag älskar hennes sätt..hur hon pratar om sitt förhållande om kärlek och respekt. Å hennes koncept kan ju inte vara helt fel då hon faktisk förnyade hennes äktensskaplöften efter 22 år som gift. Nej härliga människa....


låt mig få lite av hennes mjukhet jag ska det till mig... Hon kan verka som en blåstbimbo i mellanåt med hennes lull lull och hur hon piffar. Men jag tror på hennes underbara stil... Maria Maroska behöver mer av Maria Montazami... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anka

I know hon e fan min idol, skulle man tänka som henne jämt skulle man nog vara lyckligare.

2010-04-22 @ 09:45:18
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0