MENS mens MENS och åter mens...

Menskopp här kommer jag!!!!

Hur sjukt det än låter så ska jag prova på det modernaste inom mensvärlden… Eller det kanske finns något ännu bättre för oss som faktiskt har mens.

Jag var hemma hos Tania här för några veckor sedan på tjejkväll. Då hade vi en kvinna från Himmelriket som pressenterade allt mellan himmel och jord.

Jag var först väldigt skeptisk mot denna nya mens grej men nu ska den provas.

Den är på plats och det känns inte ett skit….

Jag har ju i vanliga fall problem med tamponger och tycker det är lite halv äckligt med binda. Men det är härligt med nymodigheter och jag skall inte vara kärringen mot strömmen och vara en mes och inte prova.

Den var lite knepig att få på sin rätta plats. Men för att vara första gången är jag nöjd.

Sååå mooncup here i come!!!

Å att vara lite rädd om naturen med när jag ändå håller på är väl super klokt... ;-) Klimatsmart vid mens // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

Men det där lät ju jätte intresant funkar den bra???? Vill prova när jag får tillbaks min mens...

Postat av: Anka

Väntar på ett nytt inlägg om "koppen"...vill ju veta vad du tyckte om den..

2010-04-22 @ 10:57:18
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0