Min födelesedag...

jag har haft en bra födelsedag hittils iaf. Har fått massor med grattis på Facebook mer än vad jag förväntade mig. Samma gäller min telefon mobbedobbe!! Det känns bra att folk iaf vill skicka ett grattis...att mina vänner/bekanta faktiskt tar sig tid. Det är strålande!!

Jag brukar ju inte fira min födeledag så där värst mkt. Det har väl vart jämna dagar som firats med fest eller dylikt jag har ju trots allt åldersnojja. Men jag känner att ju äldre jag blir desstå mer accepterar jag att det faktiskt är så...jag ska bli gammal som alla andra. Hur mkt jag än försöker att bli det... Eller iaf försöker tro att jag är 22 eller något åt det hållet.

Jag har dagen till ära vart och inhandlat mig en tårta till mig och barnen till mellis. Dem funderade i morse vid frukost varför jag bara gör tårta till dem och pappa och inte till mig själv... (kanske detta med har till nojjan att göra)
Men jag köpte en... Å den ska ätas när Jojje vaknar... // MARIA MAROSKA.... OBS!! Idag ska ni läsa MICKIS tänk att hon kommer ihåg mig år efter år i sin blogg!! KÄRLEK!!

Kommentarer
Postat av: maddo

Hipp hipp Hurra!! Grattis Grattis!! igen och igen och igen! Puss o kram!

2010-04-09 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0