Mitt monster tar livet av mig....

barn i all ära...barn utan språk i all ära...men mitt barn och det utan språk tar livet av mig!?!? Jag hjärnkollapsar rakt av...PANG!! Han är på ett jävulskt humör idag... Även fast jag gett honom all min uppmärksamhet och all min kärlek. Jag har verkligen gett allt... Men endå är han inte på riktigt...jag tror ju på KARMA vad har jag gjort för ont för att få ett barn som bara SKRIKER...
Jag ser, Jag hör honom och JAG är med honom.... Vi leker, sjunger (han med händerna), vi härmar varandras läten, vi kramas, vi skrattar och vi har de bra. Å mitt i allt kan han bara skrika rakt ut och bara slååå eller kasta något. Han är en jävel på att kasta...
Har är ju rätt ihärdig på dagis med har jag iaf fått uppfattningen av. Men där skriker han tack och lov inte...

Tänk att mammas glad skit har blivit en hulligan utan dess like... Han är på Christian som bara den och man får vakta hela tiden så inte christian får sig en smäll eller råkar bli omkull rullad eller översprungen...MED FLIT...för han vet att han inte får...för han ruskar på huvudet strax innan eller precis efter han gjort något...
Nu är han inte ett monster på HELTID tack och lov och allt blir värre när han är sjuk och måste vara inne och just nu inne i ett renoveringsboende där det inte finns samma möjlighet som annars.
Min högsta önskan just nu är... BÖRJA PRATA...iaf lite grann så slipper vi höra dem höga C:na eller skrikande utbrotten... Jag menar han kan ju inte bara gå och dammsuga varje dag hela dagarna för att inte skrika när han är sjuk... för denna kille är sjuk rätt  ofta...  Så freedom behöver vi!! Vi behöver ett tal...Om det så är i teckenspråk eller talspråk spelar ingen roll bara vi får ett...vi behöver något innan jag vill byta bort honom mot en femma och en halvrökt cigg!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

Bästaste lillkillen då! =) klart han måste göra sig hörd och förstådd på någe vis jue..

jag tar han! t om utan en femma och en halvrökt fimp el cigg el va de nu var.. =) Puss o kram på er!

2010-04-08 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0