Serriiiii!!!

Jag har kommit i en renoveringssvacka....INGET har gjorts på en hel dag. Jag skulle ju måla...Å det verkar inte bli något målat i dag heller. Klockan börjar ticka mot Johnblund fasiken... Vipsellivips så är dagen slut.
Fast ärligt har det vart rätt skönt att inte göra något idag. Jag damsög och torkade lite golv. Drog igång en maskin tvätt som jag inte äns hängt än...Men snart så!!

Jojje hjälpte mig i vanligordning att dammsuga. Han ska få en leksaksdammsugare av mig i födelsedagspressent!!! EN ROSA ska han få!!

Han är helt galen...så fort han ser snabeldragaren så skriker han och ska ha på den. Ibland låter jag honom hållas...han får suga på här hemma. Det blir ju rent och han gör det på rätt sätt...han är noga och drar tom bort själva stycket om det är så att det behövs. Så det är ju lixom nytta med nöje...

Han snygga frilla har han inskaffat på egenhändigt vis med hjälp av dammsugarslangen...duktiga killen!!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

Duktig han är!! jag har ju en liten "städare" här hemma å so älskar och dammsuga! dom är bra o ha =)

Puss o kram på er!

2010-04-07 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0