Sjukstugan rocker vidare...

Den enda som är frisk är typ Alle, eller jag är ju med frisk. Alexander var lite orolig i morse att han inte skulle få gå till dagis. Vi hade först tagit ledig åt honom för vi skulle ut på resande fot jag och barnen med eftersom alla andra syskon och pappan var sjuk så ställdes detta in och jag ringde till dagis och frågade om det var grönt att Alexander kunde vara hos dem....
Å det var ju super bra. Å det bästa av allt var att Alexander fått uppgiften på dagis att vara Vaktmästare denna vecka så det var ju super toppen. Annars skulle han ju bara fått vara det två dagar denna vecka...
Jag håller tummarna att mina grabbar är friska tills på fredag annars får jag problem...
CPUP-bedömmningen för Jojje är på fredag och då hade jag tänkt att ha barnaskaran med mig. Å sedan lunch på C-lass med dem. Men inget besök om inte alla är friska. För Niklas jobbar fackligt på fredag och anser sig själv vara frisk för Facking fuck och en helg på Malmabergshemtjänst.


Tre halvsjuka grabbar gosar lite (en sover dock)

Brukar egentligen inte tillåta kidsen vara i min (våran) säng men när dem är sjuka har vi lite andra regler. Å det kan väl vara okey!?!? Eller?!?

 

Niklas är karl och sjuk...= jävligt gnällig!! Men pusskalas kan han dela ut ändå... fast det inte alltid uppskattas av alla!!



Vi spanar in oss själva i kameran innan det är dax att hämta Alle på dagis... Han som älskar dagis. Just nu trivs han super bra på dagis och bli jätte arg när man hämtar honom. Han vill vara kvar på dagis...Han vill vara där alltid. Som ALLA andra säger han. Stakarn som måste ha två små syskon som mamma är hemma med. Lillemannen då!!



Fast han hade lite roligt hemma med...dem lekte jaga med dammsugaren...Jojje var ett snällt monster som jagades..... Så lite roligt var det att komma hem med.... trots att hans familj är den tråkigaste som finns näst efter det röda monstret på Bolli... (tänk att han inte glömmer det) // MARIA MAROSKA

DAGIS FRÖKENS BLOGG


Kommentarer
Postat av: Sara

Här har vi oxå haft sjukstuga..

Patrik och charlie fortfarande krassliga.

Förkylda, feber och hosta.

Elliot fick jag juh hämta i förrgår hos pappa för att han hade spytt men det blev inte någe mer än en gång så han är pigg.. Sj mår jag toppen.. Billen börjar rulla 5 i morrn bitti mot Ullared.. Nice..

Kram på´re

2010-04-08 @ 07:22:21
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0