Snart brakar helvetet lös igen...

eller är det bara jag som är en häxa som tror detta!!?!? Kommer inte den där jävla perioden finnas denna gång?? VA VA VA VA... Kan ingen bara...snälla!!! 

Kan ingen bara tala om för mig att denna gång kommer allt gå som en dans på rosor…snälla säg till mig att det är så. Att det kommer gå bra att vi som familj inte kommer märka av detta på något vis. SNÄLLA någon be för mig!!

Jag skulle helst av allt bara vilja säga. ÄR DU HELT DUM I HELA JÄVLA HUVUDET ska du utsätta oss för detta återigen en gång till. Fattar du trögt eller utsätt oss inte för ondo…

Men jag kan inte!! Vi lever i ett fritt land i ett fritt förhållande med respekt för vad den andre vill göra. Å nu har han bestämt sig igen för tredje gången att han ska genomföra detta.

Jag kommer få bära hundhuvudet och vara den som får ta skiten när skiten ska ut.

Ska jag tro på att han fixat detta?

Klart jag ska jag älskar ju honom klart jag ska stötta och peppa. Men ska jag även stå ut med en arg och vildsint best hemma?? NEJ VA….

Jag sa till honom…gör du det igen så vill vi inte ha dig hemma på 31 dagar. Vi orkar inte med dig. Man kan man köra ut någon från sitt eget hem? NEJ VA…För återigen ska jag låta honom göra som han vill. Han vill pröva och jag ska stötta…

Men denna gång får jag ställa krav då? Får jag som sambo och Mamma till våra barn ställa krav på ett vänligt och iaf något så när enkelt liv under denna tid??

Vist får jag!?!?

SNUS är fan en stor last för min pillertrillande snusmumrik men jag vette fasiken om jag vill att han ska sluta snusa.

Eller det är väl klart jag vill men jag räds redan på hur vi kommer ha det!! Är det att vara en förlorare redan nu…är detta ett tänk som får honom att inte klara detta.

Jag måste peppa…Jag måste vara den som peppar…fan va jag ska peppa!! 

SNUS ska fan inte få förstöra denna familj… shit va rika vi kommer bli när han slutar snusa… Ni vet ju ni som hängde med sist hur mkt han snusar för… två stockar snus minst i veckan de ni… min älskade sambo sover, äter, bajsar, leker, spelar och gör allt med snus i mun. (nästan allt dock) 

Han plockar tom i och ur snus ur munnen nattetid…

Ja ja!!  Jag är rädd men shit va jag måste peppa honom!!!

1 maj smäller det igen… suck eller kyss // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

Håller tummarna på att det går den här gången då och att han inte är allt för elak mot er....

Jag har sugtabletter som funkade jätte bra för mig när jag skulle sluta röka som han kan prova om han vill..

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0