Talang 2010







ÅÅå jag är känd för att vara blödig när det gäller tv. Men att vara blödig när någon sjunger på Talang 2010. Det trodde jag väl aldrig.....
Freddie (eller hur han nu stavar sitt namn) bor här i krokarna vid mig. Jag viste att han sjöng för att har pratat med mig några gånger då han och jag tillhör samma yrke. Han har talat om att han sjunger för äldre och så... Men shittto vilken röst den mannen hade!! Det trode väl jag aldrig...


Å att jag sedan skulle gråta var väl bara droppen lixom. Jag kunde lixom inte hejda tårarna!! Vilken man...men frågan är om jag grät mest för hans starka reaktion när publiken stod upp och även juryn?!?! GALET!! Vinner inte han talang 2010 så vet jag inte... Det var ju sveriges manliga veriation på Susan Boyle lixom!!!

 // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0