Tatueringen....

På Onsdag ska jag till tatueraren och boka tid och rita mig själv på kroppen. Inte tatuera in utan skissa och se om den får plats där jag vill ha den och få den jag har övertäckt?? Det är frågan lixom hur det kommer se ut , jag tror ju bra men sedan är frågan hur långt ner mot handen denna tatuerare vill tatuera. Vissa har ju policyn att inte tatuera för nära handen. Å det kan ju vara bra så där ibland. Inte just denna gång då jag har min tatuering på handleden som jag vill tatuera över… hmmm vi får se vad han kan göra åt detta. Men det blir nog bra vilket som… Inget kan väl bli värre än vad det redan är. Det är egentligen inte något fel på den jag har där nu utan mer att jag själv tycker att den är för INTE jag!!

Det roligaste av allt är att det är min fd  jobbarkompis Ullas dotter som ritat min nya tatuering. Jag bara älskar den. Jag fick den precis som jag ville. Nu ska den bara ner på min arm och sedan ska den bli så likt originalet som det bara går…

Onsdagen är snart här…härligt! Då ska det ritas, tittas och beställas tid. Å så ska jag ha ett BRA pris… Så jag kan gå tillbacka och tatuera in nästa tatuering…

 MIN NYA KÄRLEK

Hur är det egentligen med mig och tatueringar….jag har frågat mig själv några gånger varför jag tatuerat mig gång på gång. Det är snyggt okey jag tycker det men är det bara vissa personer som gör detta eller kan det vara vem som lixom? Jag började tänka efter nyss vilka av mina vänner som faktiskt är tatuerade och jag kan lixom inte riktigt finna någon likhet i oss?!? Eller är de de…. // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0