Utbildningsdagarna rockar vidare...

det är bara så jävla roligt men det är bara så jävla tungt. Undrar om jag ska lägga ner mina tankar om att plugga. Det är ju bara helt grymt jobbigt att lära hela dagar...Men sammtidigt så roligt...

Cyklade med barnen till dagis i cykelkärran... Sedan brassa jag cykel själv till avdelningen för vidare lärdom i paragrafer, lagar och avtal. ROLIGT ROLIGT...sedan brassa jag cykel fort som fan till skiljebo för att hinna in på ICA innan det var dax att hämta barnen. Det ska bakas till dagis. Dax för öppethus i morgon för att flörta in lite mer barn till förskolan. Till Vässes Vassaste förskola... kommunen i alla ära. Men efter denna vecka är jag mer än tacksam för att jag har mina barn i en privatförskola. Vi går ju kurs med alla områden inom kommunen och landstinget och även dem från privata arbetsgivare samt personliga assistenterna som har brukaren som sin chef.
Vilken salig blandning på människor men det är spännande att höra hur en del har det sämre och bättre på sina arbetsplatser än en annan har. Å vi är ju folk från hela västmanland så det är verkligen roligt...

Mamma Mia så när barnen var hämtade cyklade jag hem dem. Lekte i sandlådan medans Nicke sprang upp och gjorde mat. Han själv jobbade fackligt idag och blev hämtad av pappa och chrisitan efter jobbet. Sedan åt vi mat, Nicke hojjade till träningen och mina barn däckade som klubade sälar 18:10 (chrisitan 19:05)

Å jag bakar bullar/datoriserar....
 // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Anka

Nope, jag har inte beställt än tänkte göra det vid lön :)

gå in på sidan å gör en egen å så kan du ju skicka bild så beställer jag den oxå :)

2010-04-17 @ 11:06:25
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0