Vist fan får man kasta skit på folk man känner i sin egen blogg?!?!

Det finns väl något som heter skrivnågotlagen något!??
Det måste ju få betyda att i min blogg skriver jag vad jag vill om vem jag vill och tar konsekvenserna efter det!!!

Alltså helt jävla seriöst!! Min Brollas tjej måste verkligen växa upp!! Idag hade min pappa stått och lagat massor med påskmat till mig, mina barn och till Sara och Jonas. Å då ORKAR hon inte komma!!
VÄNTA VADDÅ ORKAR INTE KOMMA!!
Är man bjuden så kommer man om man inte är sjuk... att inte ORKA komma finns bara när man är fjåårtis och piss stadiet har hon inte växt ur än det märks gott och väl i sånna här situationer. 19 år...Då ORKADE MAN INTE...Eller jag orkade jävla mkt för jag respekterar dem runt mig.
Jag tycker det är jävla respektlöst...
Å utan att skriva för mkt så vet jag att min brolla med tycker det.
Det är mkt hon inte ORKAR!!
Som att jobba MER!!
Nej jag sa åt min bror på skarpen idag.... GE FAN I ATT VARA SÅ JÄVLA SNÄLL...hon kommer äta upp hela dig!
Ska hon bo med dig ska hon betala hälften av de som kostar i ett boende...
Jag vet ju inte hur andra haft det under den tiden man testar på tvåsamhet. Men är det något jag vet så kan ekonomi förstöra det bästa förhållandet!!
4.400 får flickan ut från MC donalds...Men då kan hon jobba med men HON ORKAR INTE...
Jag sa åt henne här omdagen...ORKAR INTE... sånt funkar inte i vuxenlivet....
Hon är en jävla tjurfitta... Hon är tonåring klarar inte av när folk säger som det är eller när folk säger sanningen!!

Utan att erkänna för mkt känner jag igen mig själv som tonåring!!

OKEY JAG ERKÄNNER JAG ÄR EN TJURFITTA IBLAND NU OXÅ!! (men bara om jag verkligen vill något)

Men tjejen vill köpa lägenhet med brollan, hon vill massor men om man vill massor så kanske man skulle skaffa sig ett jobb...
JAG SA RAKT UT TILL MIN ÄLSKADE BROR IDAG.... HAR MAN RÅD ATT RÖKA DÅ HAR MAN FAN RÅD ATT BETALA FÖR SIG I ETT GEMENSAMT BOENDE MED!!!

Fuck för helvets snorungar... Jag har nog med oro och problem med barnen som springer här som inga vuxna ser!!
Tur jag har en bror som vågar säga till och som verkligen pratar om när han tycker något känns fel eller så...

ORKAR INTE....fuck va hon ska få äta detta!!

Det är respektlöst att inte komma när man förväntar sig att andra ska komma på de saker man själv tycker är viktigt....

Försökte flörta på brollan en 32 åring men han nappade inte ;-)

 // MARIA MAROSKA!!!

Kommentarer
Postat av: Anka

Helt rätt av dig, jävligt taskig stil...

2010-04-04 @ 23:14:35
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0