Ghettohäng med Shan Atci....

     
Vågar jag äns skriva ut i min blogg hur kvällen slutade...!?!?!?!
Klart jag gör...jag har väl aldrig skämts för hur jag betett mig förr..??!?!?!?
Jag menar jag har ju gjort värre saker än skämtat med Turren på Milles och gjort Ninja trick i stadens stadshotell!?! Eller???
När man inte skadat någon eller sagt nå dumt så är väl allt okey!??
Jag är glad att våran fotograf Jessica är gravid och gick hem efter två timmar på skybar och inte hängde med oss till nästa ställe... Får då hade vi nog behövt döda fotografen för olämpliga bilder....
Det var så härligt roligt...Jag vet inte vad eller vilken humor mina läsare har men min är sjukt bra...eller? Shan the man Atci är min idol...
Hela showen började med att han drog ett skämt om en lykstolpe och Darin...Det slutade med att jag och Elin Tjöt av skratt så han undrade om det var någon som födde barn längre upp.... Jag födde dock inte barn men jag skratta så tårarna rann i si så där 90 minuter....
Med en härlig super stämning i kroppen så begav vi oss upp till 24:de våningen i skrapan för att inta en del alkohol...

Jag jobbar hårt för att inte visa min vän dubbelhakan...De går väl sissoooo!! Men serri det här med alkohol priser ute!?!? Är det inte jävla sjukt hur mkt det kostar med alkohol ute!?!? Eller är skybar bara dyrare än alla andra hak i stan...? Kanske... Dyrt var det...tur vi hade våra kontakter.... ;-)
    

Hur som så entade vi Bisch...där Jessas Storesyrra jobbar, farligt att känna någon i baren vet vi nu så här efteråt...Men härligt kul vad det... Jag bjuder på mina ninjatrick... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0