......vem väljer hur vi ska leva??....

Jag måste få undra det? Hur kommer det sig att man har svackor i ett förhållande?? hur kommer det sig att den ena tar mer än den andra?? eller kommer det sig egentligen att vi lever i tvåsamhet??
Ibland kan jag själv bara känna att jag skulle vara mer glad själv... ENSAM.... ingen skulle brottas med mig och mina dåliga sidor!?? Ingen skulle behöva stå ut med mig och mina ap trista sidor.....

**  Klicka gärna på min låt.....

Det är inte synd om mig, det är inte dit jag vill komma. Vi har inte bråkat här hemma. Men jag har i mellanåt tivilat så hårt på att jag passar i ett förhållande.
Mycket beror på att jag har så svårt att ta tag i mina problem. Problem som bara är upp till mig att lösa. Det är ju lättare att slippa lösa ego tripper som när jag alltid vill be seed, jag vill ha hundra % uppmärksamhet och jag vill känna mig älskad hela tiden på ett orimligt sätt. Jag kräver för mkt av den jag lever med och ställer inte samma krav på mig själv. Jag har emellanåt jobbat hårt med att inte vara den människan men faller tillbax till den här människan som jag vet kan kväva den jag lever med. Niklas har haft otroligt tålamod med vem jag är och har accepterat det en längre tid. Snart 8 år....
Jag kan inte mer än att älska min sambo i massor för att han orkar med att leva med mig. Även fast jag ser att han ibland bara vill gå under jorden med alla mina "krav".
Kravlöst förhållande skulle ju vara ett ultimatum.... Men hur gör dem som lever kravlösaförhållanden?? Hur i helvete gör dem?

Jag måste verkligen jobba med mig själv och min stil gentimot min sambo...jag måste sluta med att fiska efter uppmärksamhet och jag måste sluta ställa orimliga krav.... Gillar inte orden krav då jag egentligen tycker att Niklas ska få göra som han vill när han vill och som han vill...men hittar inget bättre ord.
För jag vet att Niklas till 98% alltid gör som jag vill och som jag vill ha det.
HJÄLP....vad letar jag för ord???

Skit samma... Jag kanske passar bäst som singel...men sammtidigt gör jag inte det. För jag behöver bli seed jag behöver ha någon som avgudar mig.
Astorologerna säger att det är typist vädur...!?!? Någon som är vädur där ute?!!? // MARIA MAROSKA...med en bebis som vaknat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0