Brinn Brunn Brinnit...

Helvetes jävla kuk knull…det är ungefär vad jag har att säga just nu!!

Efter Christians spyattack innan han skulle sova så tänkte jag att då var det bäst att koka skiten ifall det är så att magsjukan är här för att smitta honom med… Å vet ni vad jag gör med våra två nya flaskor..Jo jag torrkokar dem å när jag kom på att jag hade plattan på sexan. Var det försent… JAG HÖLL NYSS PÅ ATT ELDA UPP GHETTO HOVDA!!! Det var nära mkt nära och nu finns inte min bästaste kastrull någe mer och i botten på den ligger en rosa och en lila plastsörja… FAN FAN FAN!! Men som Niklas säger…det finns nya på affären!! Men så jävla onödigt… Å eftersom dem gamla är kastade så suger det fett... JÄVLA HÅRT!!// MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0