Crosstraner bra eller inte?? Tiden får avgöra....

Idag har jag bytt till mig en crosstrainer. (eller hur det nu stavas) Jag är ju helt urkukad på att banta därför byter jag taktik och börjar röra mig istället. Alltså nu har jag ju dragit ner på massor när det gäller min kost och mina onyttigheter och en del har jag faktiskt rasat i vikt. ÅÅÅååå nej jag tänker inte bli mega smal fit brud.


Jag är dock en brud men jag strävar inte efter värsta tajta kroppen, för den har jag väl aldrig haft ens. Men jag känner mer för att sträva efter att faktiskt kunna hänga med och springa med mina barn utan att känna att man håller på att dö när man stannat. Alexander håller på att lära sig att cykla utan stödhjul och det är ju jag som är hemma och övar och det är ju jag som nästan inte kan andas efter en stunds springande. Det är väl mer de än att bli smal. Men att bli tunnar är ju dock ett mål. Att väga som jag är inte sunt för mina knän eller för hjärta. För hur det än är så tar det på kroppen när man är överviktig. Så klok är tom jag fast jag älskar mat, mackor och mackor och mackor och mackor och mackor och mackor och mackor och mackor… Ja alltså mackor!!  Någon plan på hur detta nya redskap ska användas är jag dock inte säker på. Men jag börjar väl med lite varje kväll eller varje morgon eller något i den stilen!?

RÅD? Av någon som vet hur man gör? Hur ska jag göra… va va va va va va!!!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0