Dag 2 på våran monster historia

Då var vi där igen då…min sambo ska sluta snusa. Kom ni håg hur det var sist? Jag har redan fått ”skäll” fem gånger idag å då har vi bara träffats mellan 7 och 9:30 å där imellan var han med Alle till tandläkaren. Å sedan kom jag hem så sent jag bara kunde. Är det inte för jävligt att man måste hålla sig borta från sitt eget hem för att man har ett jävla monster hemma??


 Jag tyckte jag gjorde klart för honom att han skulle flytta i en månad om han skulle sluta snusa?? Eller missade han det någonstans!? Alltså all ära till min sambo som faktiskt försöker gång på gång men snälla MONSTER håll dig kvar i ådrorna eller något? Eller det är väl så att monstret ska ut för att aldrig mer ska komma tillbacks?

Jag kom in 17 och 19 åkte han på träning så jag har fått mina ”skäll” på väldigt kort tid? Hur mkt ska jag stå ut med denna gång då?? JÄVLA DUM IDE DETTA MED ATT SLUTA SNUSA…

Han är så jävla oggig och domderar och herrjar på här hemma. Men honom är det inget fel på!? Det är jag som skriker när jag försöker få in honom på rätt spår igen. Men men jag älskar honom å ställer mer än gärna upp en gång till för att försöka få honom att sluta…vad gör man inte!

Jag önskar bara någon skulle kunna säga till honom att skona oss här hemma från hans hemska humör som han själv förtränger?!

Jag tycker ju så synd om honom egentligen jag vill inte kasta skit på honom eller ja va fan ni hajjar… Men man ser sorg i hans ögon då och då. Man ser paniken i ögonen med då och då…. Man ser abstinens… Jag lider med honom samtidigt som jag bara avskyr detta med att sluta snusa… Men återigen så måste jag tror på honom… SÅÅÅÅÅ Dag 2 är vi inne på… Dag 1 var jag inte hemma för det orkade jag inte äns… // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0