Gravid och förlöst....

Tror det eller ej jag har blivit med mitt första tvspel!! Det är helt sjukt detta trodde jag aldrig skulle hända men här om dagen gjorde min sambo mig gravid med ett xbox360. Alltså jag menar faktiskt allvar jag är inne på mitt 33 år och jag har aldrig haft ett tv spel, jag har inte ägt ett heller för den delen. För hundra miljoner år sedan var jag tillsammans med en kille å han var tv spelsgalen han köpte ett och vi spelade tecken ibland tillsammans . Å Zeb´s pappa hade ett men det var hans och bara hans och jag fann inget intresse av alla hans en miljon hundra nittio bilspel. Men nu är det på riktigt vi har gemensamt bestämt att vi ska införskaffa oss ett xbox och vi hade turen att få köpa ett för en billig penning av Nickes kompis Danne. Så nu är jag alltså inte bara mamma till fyra söner utan även till ett xbox. Gissa hur det känns då? Pirrigt… Undrar vad det finns för spel…jag vill ha Super Mario brus eller något i den stilen…får se vad vi hittar. Jag vill ha barnspel för jag känner mig barnsligt löjlig!! Jag är ju stört cool som verkligen har sagt ja till ett tv spel efter 33 år… // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0