Snart är det dax


för mig att kasta mig in i duschen och göra mig klar för brudhäng! shito va det ska hängas. Vi ska ut från stadensdåliga luft och ut till landen. Byn RAMNÄS här kommer Ghettohänget och festarloss. Men om det blir....så mkt festa loss vet jag inte. Då min älskade har samling inför matchen redan 9:30 men men så är det när man är spelarfru (inte fru men iaf) då är det bara att le och gå upp med kidsen. Så det blir en lugn afton iaf för mig ute i rampan!! Om inte Ramnäs skulle legat så jävla långt bort är de en mkt fin liten håla. Nu skulle jag klara mig fin fint i en håla. Jag tjatar ju då och då om att flytta upp till släkten i Kiruna. (Kiruna är ingen håla enligt mig men enligt min familj) Jag har inget behov av stora städer... Jag behöver inga inne krogar och jag behöver verkligen inte all närhet. Men... eftersom jag är in fucker och inte tog nå körkort för ett hundra år sedan så står jag nu här..Ramnäs, sura, halsta, tillberga ja You name it är för långt då busstrafiken suger runt vässan!!

Men men jag blir väl kvar på Ghetto Hovda tills jag dör...  PUSS // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0