Anders...

som jobbar på mitt jobb där jag är timmis tittade på mig... MARIA serriöst vart är det vi sets förr!??
Ja du Anders svarade jag inte vet jag....!!!!

Gick hem luskade, skakade fram då tid och kom inte på...
Har jag legat med karl? Är han någon från Västra?! Har vi gått i skolan ihop...min tänke han måste ju vara i min ålder typ...

ANDERS har vart min fritidsfröken kom jag sedan på...Å i samma veva kom Anders på att jag vart hans fritids barn!! Galet... 67 är han född! Så han har tom hunnit vara min fröken lixom...Eller vad man nu är när man heter Anders och jobbar på fritids!!



Jag tror nog att varje tjej på fritids sprang till fritids för att få sig ett snack med Anders. Han jobbade även i "mupp" klassen med dem coola killarna...Bröderna Falk bland annat. Tänk va mkt man kan komma ihåg helt plötsligt från när man var liten!

Jag kom ihåg att Anders lät mig göra massor...jag vet att jag bland annat fick vara med när han var med barnen i obsklassen... jag frågade honom varför hade ju alltid med mig!??
Jag fick till svar....FÖR DU VAR ALLTID SÅ GLAD MARIA!!! Jag gav vist massa styrka och glädje till dem barnen som hade de jobbigt...drog med dem med min gladhet....

Anders har inte blivit en dag äldre...Å vi ser jämngamla ut....shit han har fördelen att se ung ut! AVIS! Så jävla avis.... Skulle behöva ta mig en längre pratstund med Anders.....Om hur jag var egenetligen!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ja, den blev mycket snygg! Riktigt nöjd med den! Hoppas du hittar lite roliga recept. Allt är så pass nytt så har liksom inte hunnit fixa med alla recept. Men det kommer med tiden!

2011-06-06 @ 21:36:08
URL: http://fitnessbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0