Det blixtrar i mina lampor!!



Får man önska att åsk helvetet slår ner i sveriges fulast hus?? Får man de...Nu vill jag inte att någon skadar sig dock!! Men de skulle vara juvligt om det kommer blixtrar och dunder och banka ner de fulaste huset i alla tider!!

De här huset tycker vissa är hovdas stolthet...ett fult blått jävla stort hus. Mitt i ett fint bostadsrättsområde. Hela huset får ju helt beverlyhovda att sjunka...!!
JAG vet det är bara ett hus, men serriöst. Planerna är att bygga om vårat nergångna centrum. Som förövrigt inte vart ett centrum på många år. Men de blå stora huset de ska vara kvar!!


Jag hörde ryktas om för något år sedan att det skulle ta över 20 år att riva huset om man skulle göra det miljövänligt. Å inte släppa ut för mycket radon!?
Jag vet inte om de är sant.... men jag tror ärligt att de där huset kommer stå kvar där när jag dör med!!

Å den fina festlokalen som rymmer 100 per längst upp får man inte använda för det finns ingen brandsäkerhet. BORT MED HUSET!!
Bort med de BLÅ FULA HUSET!!
// MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0