Okey!!


Ärligt jag trodde att mina Gall problem skulle försvinna när dem plockade bort gallblåsan här för X antal månader sedan!! Idag på dagen efter min huvudvärksattack kom de tillbax...Kramperna i magen mot mellan gärdet, kallsvettningarna....Lite lätt illamående. HJÄLP!! Jag har hört talas om att detta kan komma fast man inte har någon gallblåsa kvar...För att kroppen fixar inte att ta vara på de ONDA själv....

Men har jag ätit så fet mat...NEJ!! Mkt gröna grönsaker...NEJ!! Jag vet inte vad de är som tar fram detta obehagliga joxet i min mage... !!! Jag försöker att tänka tillbax vad jag ätit dem senaste dagarna...
Kanske jag ätit för mkt av något... (jag äter alltid för mkt)
Men nu blir det mild mat för magen... orka det här!! Ibland känns de som jag vill typ plocka bort mellangärdet...!! Jag skulle behöva samarin...de är något jag ska handla med mig hem... (är på jobbet) // MARIA MAROSKA...SAAAAMARRRIIIIIIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0