Time to get nails!!


Före


Undertiden

Mer undertiden

ÅÅÅÅÅ resultat!!!!!!


Snyggt!!! Det är viktigt att ta hand om sig själv med har jag hört!!!

Naglarna är gjort i Bio Sculpture.... det är alltså inte något som gör dina egna naglar under som trasor..Förstörda utan de gör faktiskt så mina naturliga naglar blir hårdare och framför allt längre...

*Naglarna blir flexibla och upplevs som om de vore dina egna
* Behandlingen har en nagelstärkande effekt
* Gelen finns i över 140 permanenta färger, med matchande
   nagellack till de flesta geléerna
* French manicure eller naturella naglar
* Gelen jämnar ut sig själv, minimal filning
* Gelen är doftfri
* Ett miljövänligt produktutbud
* Materialet löses enkelt upp med Gel Remover
* samt att det bästa av allt är att jag när jag vill kan ta bort överlacket (de genomskinliga) å lacka över med genomskinligt igen och sedan sätta på ett vanligt nagellack ifall jag skulle tröttna på den permanenta färg som sitter på gelet!!

GALET NÖJD ÄR JAG!! Å ska göra det igen... Å då med någon annan rolig färg...turkos och svart kanske?!?!

// MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0