Träna hemma

någon med bra tips...?? För en helt otränad tjock brutta ???

// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

måste det vara inne? annars är ju promenad ett bra alternativ =)

ska du träna inne hemma är ju nått litet program ca 30 min bra att börja med? din poolare med de cooola röda träningsskorna har kanske nå program åt dig??

puss!!

2011-06-02 @ 23:10:48
Postat av: Patrik

haha, han med röda träningsskorna! haha! Tack maddo! :)



Jag skulle rekommendera Powerwalks innan frukost som ett sätt att börja komma igång. Man bränner 250% mer kalorier om man går innan frukost!



Sen är ju kosten 50% av träningen. LCHF dieten rekommenderar jag! :)

2011-06-02 @ 23:15:42
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: maddo

ascoola jue! du är min nya idol bara för du har såna!? var har du köpt dom?? finns de i dam? =)

2011-06-02 @ 23:31:14
Postat av: Maddo

Lchf är the shit Maria!! Tror jag skulle passa för dig å :)

2011-06-03 @ 20:58:56
Postat av: maria

Patrik jag har fyra barn...hur ska jag hinna gå innan frukost??



JA å finns dem röda skorna på DAM!??

2011-06-04 @ 04:15:56
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: maria

Alltså Patrik de behöver inte vara inne...Men jag måste komma igång på något bra sätt... Jag tröttnar ju lätt!!



Maddo och Patrik: Vad är negativt med LCHF allt bra behöver ni inte rabbla...men finns det nå negativt...typ för kroppen...

2011-06-04 @ 04:17:36
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0