Zebastian 11 år!!



Fuck betyder det att jag är en kärring snart!??
Nej jag är fortfarande 21 år och är fortfarande lika snygg som då!! Zebstian är ju fortfarande lika söt som då iaf!!
Här är vi och hälsar på Benny Boy och Ulla Bulla (vuxna läs knulla)
Jag kan knappt fatta att han faktiskt är 11 år...de är helt super sjukt.
11år!!
Jag har vart MAMMA I 11 år!!
Jag känner mig inte speciellt gammal....

Något som jag vet idag är att jag är glad att jag inte skulle börja med barn NR 1 idag. Utan att jag är klar!!
(jag tyckte jag var för gammal för att få dem två minsta) Men jag villle ha fyra barn....!!
Min åsikt... Låt den vara!!

Han är 11 år idag.... 11år!! MAMMAS GODING!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0