Bantning...

Vips opps oj jag är inte så jävla vacker...jag är ingen mode bloggare...Jag är långt ifrån en smal, snygg, blond, storbystad drottning....
Jag är rätt fet...inte alls så vacker men jag är rätt nöjd med vem jag är iallafall....Jag har försökt att banta ett antal gånger men faller varje gång vid dessa mackor...


Men skit samma!! Jag har tappat intresset för att banta...Jag orkar inte ens tänka på de... Å nej jag vill inte väga 120 kilo och inte orka gå typ....men jag har ingen karaktär...NÅGON JÄVEL HAR TAGIT MIN KARAKTÄR!??
Om du vet mig dig att du tagit den kan du vara snäll att lämna tillbax den när du är färdig?? TACK

Jag vet att de är jävla osunt att vara fet och en del ser det tom som äckligt...ORKA BRY SIG OM DEM EGENTLIGEN!!
Men någonstans så tror jag jag kanske skulle vara mer glad än vad jag redan är...? Jag kanske skulle kunna....hmmm springa efter en av mina söner som är född med horn i pannan!! Men hur som...
Jag måste hitta mig en bra diet...eller en diet där jag inte behöver banta...där jag inte behöver väga all mat, där jag inte behöver dricka soppor, där jag inte behöver tänka så jävla mkt...där jag faktiskt kan äta mackor... FINNS NÅGON SÅN DIET!?? va va va va va va?? FINNS DE???
// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0