Jag har röstat....GALET!!

När min idol Gurkan the Gurkish västeråsisch åkte ut för någon vecka sedan hade jag sorg!!

SORG FUCKING VÄRSTA SORGEN....
okey att han var värsta tjurfittan dem sista två veckorna men vem i helvet skulle inte bli sur på dem där nötterna!?? Ärligt...
Men idag har jag röstat...På någon som jag aldrig trodde jag skulle rösta på....

Men Serri när hans fru kom in i BB huset och pussade på honom och berätade hur stolta hans barn var och hon och hur dem hejjade och var stålta över honom...Så var det kört!!
Fucking Peter får min röst....


Han är lite snygg faktiskt nu när jag ser på honom!!!


Vem vinner?? Helt ärligt...jag är nervig så jag blir bajsnödig...vilka går vidare till final!?? // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Patrik

Bara för du läst min blogg längst så är det så att jag fixar med en ny sida. Satsar lite mer seriöst. Har inte riktigt fått igång allt ordentligt.



Kolla in den, du är först att se den.



http://fitnessbloggen.com



Säg till vad du tycker om den :)

2011-06-04 @ 09:14:17
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0