Morsdag!!!



Är det något man bör komma ihåg eller är det okey att glöma detta!??
Jag tycker ju självklart att man bör komma ihåg sin mamma. Man bör verkligen verkligen verkligen hjälpa sina barn att komma ihåg sin mamma med.
Jag sitter här med ett halvt sorgset mamma hjärta... ingen frukost fixad, Ingen teckning, Inget pyssel, Ingen pressent, Ingen blomma, Ingen något...INTE ett jävla skit.
Jag blir grymt besviken på min sambo...
JAG VET JAG ÄR EN TÖNT!!

Jag är verkligen skit töntig...Men va fan det borde jag väl kunna förvänta mig iaf. En enkel frukost och ett grattis på Morsdag...!!!
JAG ÄR FAN FYRBARNS MAMMA FÖR IHELVETE.... Å Niklas som jag lever med är fan pappa till tre av dem. Å vi lever ihop...vi hänger halva dagarna...Vi planerade senast igår att fira VÅRA MAMMOR!!
MEN FUCKING JAG DÅ!!! GHAAAAAA!!!

Jag blir ofta besviken på saker jag förväntar mig, jag kanske inte borde förvänta mig något mer...men de är väl rätt naturligt att förvänta sig saker. Iaf enkla saker som morsdagspressent!! 
Mamma Mia... Jag borde verkligen verkligen inte vara besviken...men jag är nog de!! Det är helt galet...
JAG ÄR INTE BESVIKEN PÅ MINA BARN dem är fan 4 3 och 1 år gammla men på deras pappa...
Nu undrar ni kanske vart den fjärde tog vägen... Men han min snart 11 åring kom hem från sin pappa i kväll med ett paket... med ett litet fint paket med ett halsband!!

Tänk min 11 åring tänker mer än min snart 30 åriga sambo!! Låt mig spyyyyyy!!!
Jag ska inte hänga ut min sambo som något monster för de är han inte... Men ibland är han klumpig! En enkel fin frukost...vi var tom på marknaden idag!! Han hade kunnat springa iväg i smyg och köpt något från smågrabbarna!
Jag glömmer aldrig en farsdag...Jag glömmer aldrig en morsdag... !!

Klappar mig själv på huvudet.... jag har firat min mamma, min mormor och min svärmor!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0