Nya tider!!



Nu är det dax att göra något åt livet....Öööö hur många gånger har jag sagt det då! Skit samma hur många gånger man sagt det egentligen!? Huvudsaken man är nöjd va?! Hur det än är så är det väl meningen att jag ska vara nöjd...


 

PÅ ANDRA SIDAN BRON VÄNTAR DE POSITIVA LIVET!! NÄR BRON SAKTA BÖRJAR ÅKA NER ÄR DET DAGS……!!



Jag ska stå på mig för dem åsikter jag har. Jag tänker inte låta andra människor påverka mig i mina val i livet. Jag ska vara mig själv och inte vara någon annan till lags bara för att vara snäll. Jag tänker inte tillåta att andra människor gör andra människor illa å absolut inte att några barn far illa. Jag tänker leva ett liv som jag anser mig vara riktigt....mitt liv!! Bara mitt...
Jag tänker fortsätta kämpa för rättvisan och jag ger inte upp....
Jag tänker fortsätta att tycka att alkohol och droger kring barn är AJJA BAJJA! Jag tänker inte vika undan mina åsikter och synpunkter....
Jag tänker inte säga nå mer jag tänker inte....ta mig för vem jag är eller låt bli!! SÅ FUCK YOU // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0