PAUS DE LUXE!!

Men nu är det fan dax igen!! Ingen kan vara så här seg som jag när det gäller att blogga i omgångar! Jag orkar inte ibland. Jag känner att min hjärna är full av onda tankar då är det bäst att låta bli.... Livet har haft en dalgång ner i djupaste djupaste vattnet...men nu är livet på väg upp igen!! ORKA vara där nere och plaska...det får stå för människor som vill vara där nere...

Min sambo säger ofta att jag är arg och sur...jag känner mig fan aldrig arg och sur! Det får stå för honom!! Att han tycker så alltså...För jag är glad men jag kan bli gladare.... Jobbar på de hårt...!!  

NU är jag iaf tillbax... Mer igång än någon gång förr...eller typ!! // MARIA MAROSKA 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0