...stress och press....


Japp så blir det när man knullat till sig fyra ungar som ska skötas fixas och utfodras och på sina aktiviteter... Imellanåt hatar jag de...Jag kan bli urless på all tidspress som vi jobbar efter i denna familj. FYRA GRABBAR FÖRVÄNTADE JAG MIG NÅ ANNAT!??

Alexander fotbollsträning mellan 18 och 19
Zebastian Amerkianskfotbollsträning mellan 18:30 och 19:00

Å på det så har Niklas träning och i kväll hade vi även föräldrarmöte för Zebastian och hans U11 och U13 lag.
KLONA SIG!??
Någon som kan mecka ihop en apparat!??

Hur som så löste det sig... Niklas tog föräldrarmötet och Amerikanskafotbollsträningen och jag tog smågrabbarna på Alexanders fotbollsträning...

INGEN KAN FÖSTÅR MIG NÄR JAG SÄGER ATT FAMILJEN KAOS KOMMER.... Eller ALLA FÖSTÅR MIG KANSKE?!?!
Skit samma jag orkar inte bry mig om folksblickar när jag måste säga åt Jonathan en miljon gånger att han INTE SKA, ATT HAN SKA, ATT HAN MÅSTE, ATT HAN SKA STANNA, ATT HAN SKA....GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
DÖDA MIG!!
Nej gör inte de!! DONT KILL ME....

Jag älskar honom...men jag älskar inte dem som inte har förståelse...dem typ avskyr jag! Jag ser och jag känner folks blickar när han får spel för att det för mkt folk...
Måste barn som tränar fotboll ha med sig... ETT HUNDRA MÄNNISKOR för ett barn som tränar! Det var mormödrar, fastrar, gammelfarmödrar, hundar, katter, mostrar, fastrar och kusiner....
Fast de är roligt...jag förstår....det är inte jag som är cp skadad de är mitt barn!! Men jag känner ibland hur jag börjar svettas i svanken för att jag ser hur Jonathans ögon blir större och vem vet vad som föregårsig i hans hjärna.
Men jag fick hämta honom några gånger från plan, jag fick stoppa honom när han skulle klättra i ett mål, jag fick...osv Tillslut hittade vi en boll som vi lekte med en stund...typ tre minuter!!
Sedan kom tack och lov barnens MORFAR!! Han räddade mig från ondo... eller från mitt kaos. Han tog Christian och lekte lite med vagnen och några bilar. Medans jag hade full fokus på Jonathan....

Folk tittade ibland på mig när jag fick ta tag i honom och teckna och han skrek som jag höll på att döda honom!!
JAG SKA INTE DÖDA MITT BARN jag lovar....jag ska bara få mer gråa hårstrån!!

Jag har kommit på helt själv...Om jag tecknar till Jonathan hela tiden så tycker inte folk att hans "jag är cp jag lyssnar inte och klarar inte av för stor folksamling" är lika konstigt... JAG TECKNAR på heltid när jag märker att Jojje får tilt i sin söta lilla hjärna!!

Jag vill krypa in där och se vad som händer!!!
 // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0