Hej du gamla

Hur ska detta gå! 
Vi börjar om, vi kör på nytt, vi gör nå vettigt av detta. 
2014 augusti jag har bestämt mig att börja blogga igen. Jag tänker utlämna mig själv. Jag är ju inte så hemlig IRL så vi kör. Jag fick energi av Thette. Kör ba kör 

Jag ska försöka göra de seriöst. Utan att döma andra men ändå ha min egen åsikt. Jag ska försöka att inte stöta mig med så många. Jag ska försöka visa respekt gentemot min familj å jag ska göra mitt bästa för att göra detta läsvärt. 
För vem vet vad tre års uppehåll har gjort med mig?! 

Från att faktiskt vart glad, sprudlande, lat, matmissbrukare, tröstätande har jag faktiskt ändrat massor! De har inte bara försvunnit massor med kilo utan jag har slutat att va lat. Jag tränar... Jag lever på ett helt annat sätt. Ändringen har inte ändrat mig som person. Å skulle jag blivit en jävla diva snälla smäll till mig på käften så gamla Maria kommer tillbaka. 
Jag själv tycker jag är som jag är! Helt jävla jag!  
Men jag är lat emellanåt. Jag dippar ibland i mitt tröstätande men de är så 
sällan så de kanske jag inte ens behöver erkänna egentligen!? 

De har hänt så sjukt mkt på dessa tre år så jag vet inte vart jag ska börja!
Behöver man ens ta upp detta! Tre år i ren kaos. 
En bra kaos. 
Men även tre år med massa kämpande. Tre år med total förändring. 
Tre år med nya erfarenheter
Tre år med sorg, förtvivlan, svek, 
Tre år med glädje, lycka, rolighet 
Tre år med nya erfarenheter men även tre år med erfarenheter som gett mig massor med skinn på näsan. Jag kan vara väldigt naiv! De har snällt smällt mig på näsan då och då! 
Men nu har tre år gott å jag kör på... 
Mariamaroska lever än. De borde ju va positivt ❤️😜😂 

//mariamaroska 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0