Morgonstund har guld i mun

Längtar tillbacka till semestern. Jag har lyckas jobbat i en vecka å lite till å är redan helt trött på livet som arbetande mamma. Eller som arbetande Maria. Har flera gånger i livet upptäkt att jag trivs bäst hemma, mitt hem förfaller så fort de blir dax att jobba. 
Jag är på väg till nya grejer jobb mässigt å borde va seriöst super taggad. Men att under dem senaste o-bloggande åren har jag provat på massor å vet att de spelar ingen roll. Jag kommer aldrig va nöjd... 
Nöjd avundas alla som säger dem är nöjda... 
Men morgonstund har guld i mun. Att få smyga upp tidigare än alla andra. Se barnen sova sött i sina sängar å veta att dem får sova minst en timme till. Att smyga runt hemma, ge låne hunden mat å sedan ta en morgonpromenad till bussen. Att ha skön musik i hörlurarna å jag ser de som enorm egentid. HÄRLIGT! 
// Mariamaroska 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0