Vi har duschat

Å säger väl strax godnatt. 
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara denna dag?! 
Att jobba kan då och då va helt okey. Idag satt jag eld i rumpan på min kollega! De blev massor gjort... De är AdHd i mig som gör detta mot omgivningen då och då... 
Två lägenheter blev städade. 30 kassar mat levererades från Ica 😬😳 
En frys blev fristad å en jävla massa "skit" blev kastad. 
Ibland så jävlar riktigt tiltar de i min hjärna. Jag blir galen på alla slöa jävlar å vips blir de rätt mycket ordning! 👊 
Alltså ingen av mina kollegor är slöa på de viset men jag lixom tröttnar! 
Agera, gör något! Alla dagar kan inte va lika 🙉 
Ögonen går i kors jag borde sova, men tankarna ba virvlar runt i mitt huvud. De är lixom inte still...
Ida sover nog redan kan jag tänke mig, å jag har med somnat om  tre fyra gånger sedan jag ens började denna blogg 

//mariamaroska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0